حرم فلش - کد دعای فرج برای وبلاگ
شهریور 90 - هشدار قرن 21
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هشدار قرن 21

برای دیدن بقیه تصاویر به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/6/20 ] [ 6:51 عصر ] [ epan ]

چه ویلاگ نویسی !!!

بعد از اینکه از مدیر محترم وبلاگ "مرجع مظلوم" خواستیم تا مستند حرف یزنه، ایشون طی پست های بعدی این حرف ما رو به خودمون برگردوند و طی پست جدیدی که گذاشته سعی کرده به حرفهای من گوش بده و برای حرف هاش سند بیاره اما چه سندی!!!

ایشون در وبلاگش نامه امام در عزل آقای منتظری رو نتیجه تحریک اطرافیان امام می دونه و در پست که به تازگی گذاشته با ارجاع به کتاب خاطرات اقای منتظری! می گه که اصلا این نامه امام ننوشته!!!

یه کم که مطلب این مدیر وبلاگ می خونی می رسه به جایی که می خواد بگه امام چقدر به آقای منتظری علاقه داشته،یه متن از امام میذاره که در اون از آقای منتظری تمجید شده.اگه گفتید اون متن از کجا گرفته شده؟

اون متن از نامه عزل آقای منتظری گرفته شده!!!

شما رو به امام حسین (ع) قسم،قضاوت کنید کسی که نامه امام  رو به هر دلیل نفی می کرده الان اومده از این نامه به عنوان سند معتبر برای تمجید از آقای منتظری استفاده کرده.چرا؟

چون اینجای این نامه به نفعشون بوده حتما این یه قسمت امام نوشته بقیه نامه رو اطرافیان نوشتن!!!!!!!!!

بیدار شین از خواب، تا کی غفلت؟

بترسید از روزی که پرده ها کنار بره و شما افکار پر از تعصبات شخصی خودتون ببینید که باعث شده راه مستقیم پیدا نکنید و در گمراهی آشکار باشید که اون روز دیگه راه برگشتی نیست.

اللهم اخرجنی من ظلمان الوهم

عید سعید فطر مبارک


[ چهارشنبه 90/6/9 ] [ 1:29 صبح ] [ epan ]

قابل توجه آماتور ها

قصدم این بود تا آخر ماه مبارک نیام نت اما دوستمون،مدیر محترم وبلاگ "مرجع مظلوم" (marjaemazloom.blogfa.com) باعث شده نتونم از نت فاصله بگیرم البته یکی از دلایلش اینه. ایشون یه وبلاگ راه انداخته و آیت الله منتظری و هرکی که با نظام مشکل داره و تنها وجه مشترکش با آقای منتظری همینه رو داره به عرش اعلا می رسونه. ایشون حتی معتقده که امام فریب اطرافیان خورد و آقای منتظری از قائم مقامی عزل کرد!!!!

این حرف منو یاد بچه های سبز سال 88 میندازه .هرجا که کسی به نفع اونا عمل می کرد و حرف می زد ازش حمایت میکردن و اگه مخالف اونا کار میکرد تا سر حد دشمنی بهش توهین می کردند.

توی یکی از آپ هایی که کرده بود شهید خرازی رو بنابر دلایلی مرید آقای منتظری معرفی کرد که من هم در وبلاگ خودش و هم در اینجا جوابش دادم.

الان یه پست گذاشته و توی اون پست اسامی تعداد زیادی از علما،مراجع،خانواده امام راحل،خانواده شهدا و حتی سران فتنه برده و گفته این عزیزان معتقدند انقلاب منحرف شده!!!!!!!!

به این دوستم و همه دوستان دیگه می گم وبلاگ نویسی یه هنره،نه اینکه شب یه وب بزنی صبح ادعا کنی مدیر وبلاگی.

 مطلبی که شما در وبلاگت می نویسی باید با دلیل و منطق باشه وقتی حرفی به یکی نسبت میدی باید با ارجاع باشه یا وقتی متنی نقل قول می کنی باید با ذکر منبع باشه و... .

وقتی شما یه متن بنویسی و موارد بالا رعایت نکنی متن نوشته شده مفید و معتبر نخواهد بود و به راحتی می شه اونو به چالش کشید که این یکی از ویژگی های وبلاگ "مرجع مظلوم" (marjaemazloom.blogfa.com) هست.شما با چه دلیل و منبعی این افراد نام برده شده رو معتقد به انحراف انقلاب معرفی کردی؟ می دونی اگه این واقعیت نداشته باشه اونا می تونن قانونا با شما برخورد کنن؟

یه توصیه دیگه :

شرم کنیم از اینکه مدعی حمایت از مرجع و مذهب شیعه باشیم اما جنبش سبزی ها در وبلاگمون نظر مثبت بذارن و ما نام سران اونا رو در وبلاگمون به نیکی ذکر کنیم فرض کنیم که رهبری حق آقای منتظری بوده باشه و این حق از ایشون صلب شده باشه به چه قیمت می خواین این حق ناحق رو بگیرین؟به قیمت مخالفت با انقلاب و حمایت از فتنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این همه مرجعی که دارن از انقلاب حمایت جانانه می کنن نمی بینید؟ نکنه مثل اون پستی که گذاشتی فکر می کنی اینها فریب نظام خوردن؟

در ضمن آقای مدیر وبلاگ "مرجع مظلوم" از اینکه نظرات دیگران پس از تایید نمایش میدی و بعضی از نظرات نمایش داده نمی شه برات متاسفم این همون آزادی بیانی هست که بعضی ها دنبالشن؟؟؟؟؟؟؟

 


[ یکشنبه 90/6/6 ] [ 1:26 صبح ] [ epan ]

پیامبر اعظم (ص):

هرکس فریاد استغاثه مسلمانی را بشنود و به داد او نرسد مسلمان نیست.

 

صهیونیست

روز قدس  قدس

 

 


[ پنج شنبه 90/6/3 ] [ 6:35 عصر ] [ epan ]

رفع یک شبهه

امروز در وبلاگ "مرجع مظلوم" (marjaemazloom.blogfa.com) دیدم که مدیر وبلاگ طی پستی که گذاشته شهید خرازی رو مرید آیت الله منتظری معرفی کرده و دلیلش هم اینه که شهید خرازی در نامه هاش، به آیت االه منتظری اعلام ارادت می کرده و امروزه این بیان ارادت از نامه های این شهید حذف شده!!!

در جواب این ادعا باید گفت که دوست عزیز اگه این ادعا شما درست باشه همه می دونن که شهید خرازی در اسفند سال 65 شهید شده و آقای منتظری در فروردین 68 از قائم مقامی رهبر انقلاب عزل شده پس این اعلام ارادت مربوط به زمانیه که ایشون قائم مقام رهبری بودند اینها دلیل نمی شه که اگر شهید خرازی تا زمان عزل اقای منتطری زنده می موند همچنان بعد از عزل مرید ایشون باقی می موند من نامه های پسر عموم که از جبهه می فرستاد دارم ایشون نامه هاش رو بعد از نام خدا با اعلام ارادت به امام و آقای منتظری شروع می کرد اما الان که ایشون سرهنگ سپاه پاسدارن هست ارادت قبلی به آیت الله منتظری نداره و دلیلش هم کاملا روشنه.

دوست من،خودت رو فریب نده و با این حرفها برای دیگران ایجاد شبهه نکن.

 


[ چهارشنبه 90/6/2 ] [ 4:14 عصر ] [ epan ]

مدیر محترم وبلاگ "مرجع مظلوم" (marjaemazloom.blogfa.com) که به خودت اجازه دادی در قسمت نظرات وبلاگ فانوس راه،به رهبر عزیزمون توهین کنی (که البته این نظر هنوز تایید نشد) به شما هشدار می دم در وبلاگ نویسی ادب رعایت کن و به عقائد دیگران احترام بذار و الا مجبور می شی با وبلاگت خداحافظی کنی. پس حواست جمع کن! باریکلا پسر خوب


[ سه شنبه 90/6/1 ] [ 6:38 صبح ] [ epan ]
نظرات ( ) |

تفاوت قبه الصخره و مسجد القصی 

خبرهایی ابن روزها در سایت ها و وبلاگ ها منتشر شده مبنی بر اینکه تصاویری که ما سالها به عنوان مسجد الاقصی می شناسیم این مسجد مقدس نیست بلکه مکانیه به نام قبة الصخره.

بنابراین تصمیم گرفتم تا با جستجو ساده در دانشنامه آزاد ویکی پدیا تفاوت این دو پیدا کنم و تصمیم گرفتم تا در وبلاگ هم قرار بدم چون فکر کردم می تونه براتون جالب باشه.

بنابراین دوستان می تونن با مراجعه به ادامه مطلب نتیجه این جستجو مطالعه کنن از تون می خوام که در قسمت نظرات، نظرتون در مورد اینکه چرا تا به حال قبة الصخره به جای مسجدالاقصی معرفی می شد بیان کنن.

 

قبظ الصخره مسجد الاقصی نیست 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/6/1 ] [ 6:23 صبح ] [ epan ]
درباره وبلاگ
پیوندهای روزانه
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 86576