حرم فلش - کد دعای فرج برای وبلاگ
آبان 90 - هشدار قرن 21
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هشدار قرن 21

یه انتقاد شدید به وبلاگ یا وبلاگ هایی که به خاطر ترس از هکر و مزاحم وبلاگشون تعطیل یا کوچ کردند.

این همون چیزی بود که هکرها و مزاحمین می خواستند.

براتون متاسفم...


[ یکشنبه 90/8/29 ] [ 6:35 عصر ] [ epan ]
[ پنج شنبه 90/8/26 ] [ 4:50 عصر ] [ epan ]

عید غدیر خم،عید امامت و ولایت مبارک



[ چهارشنبه 90/8/25 ] [ 1:26 صبح ] [ epan ]

اسلام از افراط و تفریط مصیبت بسیار دیده و افراط به مراتب خطرناک تر از تفریط است.

از اینکه اینجانب اپان از مریدان و عاشقان رهبر عزیزمون هستم برای همه دوستانی که منو از دور یا نزدیک می شناسند پوشیده نیست یا لا اقل از قالب وبلاگم می شه اینو فهمید. اما همیشه سعی کردم تا با زبان عامیانه از کسانیکه دارن خواسته یا ناخواسته تیشه به ریشه اسلام می زنند انتقاد کنم. سوژه قبلی جناب آقای مهران بودند که دانسته با نظام مخالف بودند اما سوژه این بار نویسنده یا بهتره بگم مدیر محترم سایت"مبارز کلیپ"(mobarezclip.com) هستند. در اینکه ایشون یک فعال عرصه سایبری هستند و خدمات زیادی به عرصه فرهنگی سایبری داشتند و دارند شکی نیست اما من امروز مطلبی در سایت ایشون دیدم که منو به فکر گذاشتن این پست انداخت.

ایشون در پستی که در انتقاد از حجه الاسلام دانشمند گذاشتند ایشون رو به دلیل اینکه از مقایسه رهبر عزیزمون با امام علی (ع) ناراحت بودند سرزنش کردند.من بسیار مخالف لهن و ادبیات سخنرانی آقای دانشمند هستم اما از این مطلبی که در سایت مبارز کلیپ از ایشون نوشته شده بود برداشت بدی نکردم ایشون ناراحت از این بود که ما چرا باید مقام معظم رهبری با امام معصوم(ع) قیاس کنیم در حالی که خود آقا هم از این امر ناراحت هستند. به نظر من این حرف کاملا درسته.مقایسه زمان حال با زمان مولا علی(ع) به جهت کسب بصیرت یا مراجعه و درس گرفتن از رخدادهای زمان آن بزرگوار و استفاده از این درس ها در زمان حال بسیار کار عالیه اما مقایسه شخصیتی کار اشتباهیه که البته این یه نکته ظریفه امیدوارم منظورم رسونده باشم و کسی برداشت منفی نداشته باشه.

دوست عزیز و محترممون در وبسایتش نوشته"حضرت سید علی(ع)" رهبر عزیزمون هم حضرت هستند و هم سید و هم ما بر ایشون سلام می فرستیم اما به کار بردن اصطلاح و عنوانی که برای معصوم به کار برده می شه برای یک غیر معصوم کار قشنگی نیست اگه من کلمه سید نمی دیدم فکر می کردم منظور امیر المومنین علی (ع) هست!

امیدوارم مواظب رفتارمون باشیم تفریط فقط پشت حق خالی می کنه اما افراط علاوه بر اون تیشه به ریشه حق می زنه و چون فرد افراطی خودش نه تنها متوجه اشتباهش نیست بلکه اونو درست هم می دونه در نتیجه سرعت آسیب رسانی افراط بیشتر از تفریط هست.

دوستان می تونند نظرات موافق یا مخالفشون رو در قسمت نظرات بیان کنند.

 


[ شنبه 90/8/21 ] [ 2:0 صبح ] [ epan ]

السلام علیک یا ضامن آهو

 صیادی در بیابانی قصد شکار آهویی می‌کند و آهو شکارچی را مسافت زیادی به دنبال  خود می‌دواند و عاقبت خود را به دامن حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام که اتفاقاً در آن حوالی تشریف‌فرما بوده است، می‌اندازد. صیاد که می‌رود آهو را بگیرد، با ممانعت حضرت رضا علیه السلام مواجه می‌شود. ولی چون آهو را صید و حق شرعی خود می‌داند، در مطالبه و استرداد آهو مبالغه و پافشاری می‌کند. امام حاضر می‌شود مبلغی بیشتر از بهای آهو، به شکارچی بپردازد تا او آهو را آزاد کند. شکارچی نمی‌پذیرد و به عرض می‌رساند: الا و بالله، من همین آهو را که حق خودم است، می‌خواهم و لاغیر ... و آن وقت آهو به زبان می‌آید و سخن گفتن آغاز می‌کند و به عرض امام می‌رساند که من دو بچه شیری دارم که گرسنه‌اند و چشم به‌راه‌اند که بروم و شیرشان بدهم و سیرشان کنم. علت فرارم هم همین است و حالا شما ضمانت مرا نزد این ظالم بفرمایید که اجازه دهد بروم و بچگانم را شیر دهم و برگردم و تسلیم صیاد شوم...
حضرت رضا علیه السلام هم ضمانت آهو را نزد شکارچی می‌فرماید و خود را به صورت گروگانی در تحت تسلط شکارچی قرار می‌دهد. آهو می‌رود و به‌سرعت باز می‌گردد و خود را تسلیم شکارچی می‌کند. شکارچی که این وفای به عهد را می‌بیند، منقلب می‌گردد و آن گاه متوجه می‌شود که گروگان او، حضرت علی بن موسی الرضا صلوات الله علیه است. بدیهی است فوراً آهو را آزاد می‌کند و خود را به دست و پای حضرت می‌اندازد و عذر می‌خواهد و پوزش می‌طلبد. حضرت نیز مبلغ معتنابهی به او مرحمت می‌فرماید و به‌علاوه، تعهد شفاعت او را در قیامت نزد جدش می‌کند و صیاد را خوشدل روانه می‌سازد. آهو هم که خود را آزاد شده حضرت می‌داند اجازه مرخصی می‌طلبد و به سراغ لانه و بچگان خود می‌دود...

 

منبع:www.imamreza.net

 


[ پنج شنبه 90/8/12 ] [ 8:46 عصر ] [ epan ]
درباره وبلاگ
پیوندهای روزانه
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 86569