حرم فلش - کد دعای فرج برای وبلاگ
شهریور 91 - هشدار قرن 21
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هشدار قرن 21

آنان که تا دیروز محو کردن فلسطینیان از روی زمین هدفشان بود، هم‌اکنون و در پی شکست در جبهه جنگ سخت، به جنگ نرم روی آورده و اقدام به توزیع رایگان محتوای مستهجن می‌کنند.

یکی از مشهورترین وب‌سایت‌هایی که به کاربران امکان آپلود محتوای مستهجن و به اشتراک‌گذاری آن از وب‌سایت‌ها و منابع مختلف را ارائه می‌دهد، بسته ویژه‌‌ای را برای شهروندان فلسطینی در نظر گرفته است. این بسته رایگان، حاوی تصاویر و فیلم‌های پورن برای فلسطینیان، به خصوص ساکنان نوار غزه است. 
 
مسئولین این سایت اعلام کرده‌اند تصمیم به تولید و توزیع این بسته، در پی اقدام حماس مبنی بر فیلترکردن محتواهای مستهجن موجود در فضای مجازی برای کاربران فلسطینی، اتخاذ شده است. این کمپانی ضمن ابراز نگرانی برای شهروندان این کشور در زمینه عدم دسترسی به محتوای پورن، از ارائه رایگان بسته اضطراری شامل یک دی‌وی‌دی و یک فلش مموری 8 گیگا بایتی حاوی عکس و فیلم مستهجن خبر داده است.
 
فیلترینگ محتواهای مستهجن در کشور فلسطین از آغاز ماه سپتامبر شروع شده و این کمپانی تنها پس از گذشت 5 روز اقدام به توزیع رایگان این بسته کرده است. 

این کمپانی همچنین اعلام کرده معتقد است محتوای مستهجن ساختارهای اجتماعی را به مخاطره نمی‌اندازد، بلکه به شادی عمومی در جامعه کمک می‌کند و افراد علاقمند می‌توانند با ارسال یک ایمیل بسته فوق را به رایگان و از طریق پست دریافت کنند. 

مدیران این سایت اعلام کرده‌اند که امکان ثبت نام برای دریافت این بسته تنها مختص کاربران فلسطینی نیست، بلکه به تمام شهروندان هر کشوری که محتواهای مستهجن در فضای وب را فیلتر کرده تعلق دارد و ثبت نام برای دریافت رایگان آن را به تمام این افراد، توصیه کرده است. 

در بخش دیگری از این خبر آمده است: این کمپانی تنها به 2 چیز یعنی آزادی و سکس اهمیت می‌دهد و در هر شرایطی اعم از خطر و خشونت برای آنچه که درست می‌پندارد، ایستادگی خواهد کرد.

با مراجعه به سایت الکسا برای بررسی وضعیت این وب سایت، با پرچم کشور آمریکا مواجه می‌شویم، همچنین این سایت بنابر آنچه که خود اعلام کرده، از قوانین ایالات متحده تبعیت می‌کند و مدیرانی نیز در کشور کانادا دارد.

به نظر می‌رسد افرادی که تا دیروز برای محو کردن فلسطینیان از روی زمین، از سراسر جهان کمک مالی جمع‌آوری می‌کردند، هم‌اکنون و در پی شکست در جبهه جنگ سخت، به جنگ نرم روی آورده و نسبت به عدم دسترسی فلسطینیان به محتوای مستهجن اظهار نگرانی و اقدام به توزیع رایگان آن می‌کنند.

کانادا نیز در حال تبدیل شدن به مامن مدیران وب‎سایت‌های پورن است؛ کشوری که روزی امکانات لازم برای یکه‌تازی "سعید ملک‌پور" در عرصه پورنوگرافی سایبری برای فارسی‌زبانان را فراهم می‌کرد و هم‌اکنون نیز میزبان مدیران ارشد سایتی است که مسلمانان فلسطینی را هدف گرفته‌اند.

منبع: گرداب


[ چهارشنبه 91/6/22 ] [ 3:20 عصر ] [ epan ]
درباره وبلاگ
پیوندهای روزانه
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 86593